fredag 25 april 2008

Torsdagen

Blev ingen bloggning igår. Utan vid typ 14.50 bestämde jag & Anton att jag skulle följa med han + hans kompisar först till Media markt och sen med honom hem så det gjorde jag! Kände verkligen att jag behövde det efter en helt pissig sista lektion.
Jag började nästan gråta, eller rätatre sagt det kom en och annan tår också för jag var så trött och förbannad, allt är så rörigt och vi får bara mer och mer saker hela tiden att göra och ingen chans att göra klart så ja, jag orkar inte gå in mera på det ...

Men men efter skolan satt vi först kvar och vänta på ett par av Antons klasskompisar som gjorde ett prov så då passade Anton och David på att köra lite kontorstols race och möbelera om massor och skit ;D haha dom är så söta när dom håller på.

Sen när alla var klara cyklade endel iväg och jag , Anton och Tobias tog spårvagn/buss typ och jisses vad vi irrade fram & tillbaka för att komma på vad som skulle gå snabbast. Slutade endå med att vi fick gå massor också ;P

Väl inne på media markt så hade dom messa typ eller vad man ska kalla de så det fanns massor med sakeratt göra och dom bjöd på massa gratisd korv, saft och bullar :D As gott!
Gick runt massor där inne och kollade så spelade vi massor, jag äger verkligen på wii nu :D haha

Så skulle vi åka bussen till finspång. skulle ta 40 , men vi trodde vi precis hade missat den så när vi skulle gå så kom den precis så det var tur :D tjurig buss chaufför dock, var tvungen att betala från Svärtinge till Finspång , haha men men ;D
Väl framme där så var vi tvugna att gå igen ( jag hade världens skavsår efter mina ballerina skor eftersom jag gått typ hela dagen) följde med tobias en bit och sen gick jag & Anton för att möta hans mamma :) Så handlade vi lite och åkte till hans moster för Leila skulle ta in ästen och lite sånt , där hade dom precis fått massor med lamm ungar som vi lekte med. Fick en ny kompis som följde efter mig hela tiden , så himla söt! Var där till typ 20.30. När vi kom hem var man ju bara lite trött, givk typ bara ner och käka och se n somnade jag på Antons säng och sov tills typ 22.20 då båda gick och la sig :) mys!

Dock var det inte lika mys att gå upp 05.00 idag, men eftersom jag är så seg så tog det typ 20 min till innan jag kom upp (A) Åkt massor med bussar på morgonen, varit hos Tobias ett tag också , trevligt!
Så bar det av till tråk skolan och ut i en park för att göra upp en natur ruta på naturkunskapen och sånt typ ... jag vet inte vad det är men är åter igen på dåligt humör och vill bara hem :S Förstår inte vad det är i skolan som får mig att bli så arg!
Men men börjar nu snart igen så ska väll försöka göra något vettigt ...

Ge mig sommar lov nu <3

Veronica :)

Inga kommentarer: