lördag 12 april 2008

Tjockis


Sitter här och mumsar i mig Marabou Schweizer nöt choklad, Usch vad det är gott!
Fanny åkte hem för typ en timme sedan så nu är man själv igen! Är ganska trött idag känner jag, huvudet hänger inte riktigt med i det jag gör. Så ikväll blir det lugnt!

Vet inte vad jag ska kunna hitta på att göra, känner verkligen att jag behöver komma bort ifrån datorn och tv:n för antar att det är de som gör att jag får ont i huvudet + att jag blir trött jämt!
Men det regnar ute så inget kul att gå ut och hitta på något. Så bor jag ju på landet så det är typ 1000 mil till allt så kan ju inte ta mig någonstans heller för att göra något roligt. Så jag får väll stå ut med tråkiga hemmakvällar vid tv&Datorn tills jag får flytta hemifrån ...

Nej vad jag låter deprimerad nu, jag får väll ta och kolla runt lite på youtube för att försöka muntra upp mig lite!


Veronica :)

Inga kommentarer: