tisdag 29 april 2008

Tisdag

Ja, idag har egentligen varit en ganska dålig dag men endå är jag på ett väldigt bra humör.
För det första så var jag som vanligt tvungen att gå upp, sen hittar jag inte mina sol glasögon, åka massor med buss, Nationellt prov i engelska som gick skit dåligt, ett till nationellt prov i engelska som gick ännu sämre, Engelska lektion med noll koncentration, Fick reda på att kanske inte får MVG i engelska, Fick reda på att precis allt jävla skol arbete i alla ämnen ska vara inne senast den 12 Maj och sen hem utan Anton. Allt detta gör att jag borde vara på dåligt humör, men jag sitter faktiskt och ler :) jag är så KÄR !

Idag har jag nästan kommit på hur kär jag egentligen är, det går knappt att beskriva. Vill bra skrika ut hur mycket jag Älskar Anton :) <3 You make my day!

Idag är det då tisdag d.v.s. tv kväll. Så kvällen blir att spendera framför burken som hänger på väggen!

Veronica :)

Inga kommentarer: