söndag 13 april 2008

Söndag

Har varit uppe sedan 10.00 och fixat lite med musiken i Itunes, försöker få oprdning så jag har alla skivor med artister och att allt hamnar iordning och allt sånt där skit som är så tråkigt och tar hundra år att hålla på med. Men men har gjort klart 4 artister så det är ju något iaf , bara typ 200 kvar!

Sen har jkag precis plockat iordning i rummet, dammat och hängt in tvätten! Jag kan säga som så att jag behöver ha en till garderob (har redan 3 stycken ...) ! De är precis proppat i mina garderober , går knappt att få in de kläder jag har nu.
Borde ta en dag och verkligen rensa ur alla kläder jag har, men frågan är bara när jag ska orka det!

Nu ska jag nog snart hoppa in i duschen för mamma sa att jag skulle övningsköra lite sen så kunde vi åka till afären och handla lite och så typ, vad vi nu ska handla har jag ingen aning om men de blir nog bra.


Veronica :)

Inga kommentarer: