torsdag 10 april 2008

Sista Praktik dagen

Japp, så var praktiken slut nu då eftersom jag är ledig imorgon. Varit en väldigt trevlig dag barnen blev jätte glada när de fick glass och fröknana med för muffisen, så det va ju bra :)
För övrigt har dagen varit som de övriga praktik dagarna va ute på förmiddagen och gungade och massor så käka vi mat ute och gick in sen lagom till mellis vid 14.30.
Efter mellis var det inte många barn kvar sen så plocka lite bara och fixade, så fick jag åka hem redan lite före 16.00.
Barnmen var jätteguilliga och sa att dom ville att jag skulle jobba kvar där, en tyckte att jag skulle jobba där när jag var klar med skolan :) Fick massor med "hejdå" kramar och sånt. Kommer verkligen sakna dom små busfröna där nere, men ska hälsa på någon gång :)

Resten av dagen nu vet jag inte vad som händer, funderade på att baka men har inga ägg eller smör och jag orkar inte gå de få metrarna hem till mormor och hämta xD Så blir nog att sitta här ett tag och sen senare kanske jag tar en promenad igen. Annars blir det nog som vanligt...


Veronica :)

Inga kommentarer: