torsdag 3 april 2008

Ont i huvudet

Kom hem för ett litet tag sen ifrån praktiken, har extremt ont i huvudet! Det bara trycker och känns som om det är precis tjockt med nått där inne.

Men dagen har endå varit ganska skön, har varit ute exakt hela dagen! Var först i skogen igen och sedan har jag bara varit ute och lekt med alla barn :) gungat med mina små busfrön , hehe ;D Sen vid mellis tog vi ut en filt och satte oss i gräset och fikade sen var vi där och lekte tills fyra typ. Sen börja vi städa på gården för det såg ut som ett bombnedslag! Så var det ett par jätte små barn kvar som gunga lite och sen åkte jag hem och nu sitter jag här :)

Tror jag ska se på en film snart om det inte finns något bra på tv:n. Så såg jag att mamma kom hem nu så hoppas på mat snart, man blir ganska hungrig av att vara ute och leka hela dagen måste jag säga !


Veronica :)

Inga kommentarer: