onsdag 9 april 2008

Ny Duschad

Klev ur duschen för typ 10 minuter sen, så skönt att duscha och försöka få upp lite värme igen. fryser så jag skakar. Så snöar det nu också och det ligger även snö på marken (död åt snö) och eftersom jag lämnade kvar termobyxorna + Vinterjackan på dagiset så kommer det ju bli en aning kallt att åka mopeden ner till dagiset men men förhoppningsvis överlever jag det.

Älskling åkte med bussen för typ 30 minuter sen, det känns verkligen så rätt att ha honom här hemma och att vara med honom . Vi har kommit fram till att vi hör ihop , vi är ganska lika i sättet, vi tycker om i princip samma saker visst vi har våra olikheter med men det har ju alla. Sen så tänker vi likadant och vi kan plocka orden ur varandras munnar typ för vi säger oftast samma saker vid samma tillfälle , så här kan vi prata om ödet :) Jag älskar honom enormt mycket och han är absolut det bästa som hänt mig så det så! <3

Men idag börjar jag klockan 09.00, fick inte min sovmorgon idag eftersom Anton skulle till bussen, men nu slipper jag förhoppningsvis att stressa eftersom jag har gott om tid om jag inte fastnar här som jag ganska lätt gör. Men jag ska försöka masa mig upp från stolen för att sminka mig lite, hitta andra kläder och kanske käka lite till!


Veronica :)

Inga kommentarer: