onsdag 9 april 2008

Mår bra :)

Idag mår jag mycket bättre! Mådde bara lite illa idag men nu har det gått över helt hoppas nu att det håller sig borta. Praktiken idag gick helt okej, kändes som det skulle bli en as jobbig dag, men den har gått ganska smärtfritt. Har skrivit lite på praktik uppgiften vi ska göra också om miljön och sånt känns skönt att ha börjat på den nu, måste bara slutföra den med, ska sammanfatta allt i ett datorskrivet dokument på minst 600 ord hoppas det går bra!

Nu ska jag nog hoppa i myskläderna, fryser som bara den eftersom jag åkte moppen hem i regnet igen. Usch på det, men måste man så måste man ;D
Sen blir det kanske att sega massor vid datorn, kanske sätter på en film eller något. Håller på att gå under när jag inte kan använda min bärbara dator eftersom sladden är sönder ... Men men kanske tar en snabbis förbi skolan på fredag efter tandläkaren och ser om min laddare har kommit *hoppas* Så kan jag ju smyga upp till Anton och pussa lite på honom också ;D

Men som sagt , nu ska myskläderna på!


Veronica :)

Inga kommentarer: