måndag 7 april 2008

Helgen + Dagen Som varit

Kom hem för runt 1 timme sedan, har käkat lite och plockat iordning så jag inte får världens utskällning utav mamma när hon kommer hem ...
Tänkte skriva lite om en av de underbaraste helgerna jag upplevt : )

Åkte till Anton i fredags och sova där, lika trevligt som alltid! Måste säga att jag börjar äga lite på Guitar Hero III ( Eller inte) men gick iallafall bättre än vad det har gjort förut bara för jag körde med kontrollen istället för gitarren , HAHA! Men men så kan det vara ;P

Sedan på lördagen så tog vi 14.00 bussen in till stan och köpte lite godis och sprang in en snabbisCarlings (<3) Så fräscha var vi , o duschade, ruffsigt äkligt platthår , svin trötta med mjukiskläder och axel bandsväskor gick vi tillsammans ;D så vi matchade ju varandra iallafall! Sen tog vi 15.25 bussen hem till mig.
Tog lite kort, tv, dator och skrattade massor : ) Var riktigt trevligt faktiskt! Kommer inte ihåg riktigt vad som hände mera i lördags.

I söndags tog det typ 100 år innan jag äntligen fick upp honom ur sängen ;D Dagen flöt på ganska bra till en början, men sen fick jag verkligen as ont i magen mådde inte alls bra , kändes som jag skulle spy vilken sekund som hälst! Men min hjälte till pojkvän tog hand om mig som om jag vore döende , helt underbar var han <3 Trots alla mina klagningar och att jag knappt kunde röra på mig så fick han mig att le & skratta hela tiden!
Vi gick mellan soffan & sängen och bara låg och myste och kollade på massor med VÄNNER avsnitt från säsong 6.
Senare på kvällen såg vi på det nya frågeprogrammet på kanal 5, "Power Of Ten" eller vad det hette. Fast det vara ganska segt och dåligt måste jag säga ... Såg sen lite på "Dukes Of Hazzard" (Stavningen har jag ingen aning om!) men iallafall, fast jag somnade typ så var inte så insatt i filmen.
Sen när vi väl skulle sova så började jag bli väldigt pigg (fast fortfarande ont i magen ...) men vi bara låg och myste och pratade om allt mellan himmel och jord! Vi låg och prata till typ 2 på natten tror jag :O Det var verkligen en av de bästa nätterna, var så lätt att prata om allt , vi skrattade och jag har nästan aldrig känt mig mer älskad & lycklig som jag gjorde då <3
Sen somnade vi så sött, rygg mot rygg, haha ;D

Idag så hade jag fortfarande as ont i magen när jag vaknade :( Ville stanna hemma egentligen, men ville samtidigt inte missa praktiken. Så först var det att fixa så Anton han med sin dumma buss till skolan och sen så tog jag en snabb dusch och försökte käka lite frukost, mådde as illa efteråt. Men det var bara att ge sig iväg till praktiken, där jag absolut inte var på bra humör har bara känt hur trött jag varit och barnen va hopplösa idag! De bara tjaffsa och skrek massor på förmiddagen , den sista timmen innan jag sluta var dom iallafall lugnare och de va skönt!
Ännu skönare var det att få åka hem!

men nu tror jag att jag ska plocka lite till och sen blir det nog datorn & kanske tv , får e lite vad som är på tv:n!


Veronica :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, kolla den här killen med Guitar Hero 3 xD Klockren!

http://www.youtube.com/watch?v=Y5a5aqkRcsQ