onsdag 2 april 2008

Fel?

jag förstår inte hur jag kan vara så extremt trött hela tiden! Jag orkar verkligen inte göra ett skit. Nu är jag helt snurrig i huvudet också , blandar ihop od och bara sluddrar fram vissa ord, kan inte skriva ordentligt och inte tänka heller. Det trycker massor i bröstet och hjärtat slår som om jag precis sprungit ett maraton lopp i 50 km/h :O de är sjukt!

Hela min kropp vill göra allt i extrem fart, när jag äter är det som att jag aldrig sätt mat förut i hela mitt liv, när jag pratar går det inte att höra vad jag säger för jag pratar så fort och när jag skriver ska vi inte änns tänka på! jag vet inte vad det är i kroppen som gör att jag mår så här :S kan jag vara stressad? Men jag tycker inte att jag är stressad dagarna bara flyter på ju. De är helt sjukt. Allt går bara så fort ...

Men jag tror att jag snart ska gå och sova, ska bara prata lite mera med älskling som är hemma nu igen <3 Älskar dig!


Veronica :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Han älskar dig också:)