tisdag 22 april 2008

Come And Take Me Away

Ja typ så känns det just nu, vill inget annat än att bara åka hem och sova. Förstår inte varför det känns som att allt bara är så sjukt jobbigt! Orkar inte göra något knappt :(
FÖRLÅT att jag bara klagar hela tiden men jag försöker att må bra men som ni märker går det inget vidare bra ...

Haft matte på förmiddagen = Skit.
Har typ inte gjort något, gått igenom kordinatsystem eller vad det heter och så typ ...
Nu är de lunch men inte speciellt god mat så va bara nere och typ slängde i mig lite mat och sen drog jag upp igen så nu sitter jag här och gör som vanligt ingeting när jag egentligen har massor att göra.

Sen är det engelska, tror vi bara ska fortsätta med att läsa så blir väll att sitta och läsa i 3 timmar och sedan vänta på bussen ...


Veronica

Inga kommentarer: