söndag 23 mars 2008

Tråkigt

Lite små tråkigt så gjorde en liten lista jag hittade , ska nog hoppa i säng nu snart !

Hur många namn har du med för, mellan & efternamn?
5

Hur många år har du jobbat på ditt jobb?
Går fortfarande i skolan

Bor du i villa eller lägenhet?
Villa

Cocacola eller Fanta?
Cola

Vilket är ditt favvogodis?
Choklad!

En svaghet du har?
Saknar tålamod

Något du har mycket av?
Kläder!

Hur uppfattar folk dig?
Ganska glad skulle jag tro

Ditt bästa klädköp ever?
Mina svarta & Röda jeans från Gina Tricot :)

Hur länge har du varit tillsammans med din partner?
Snart 2 månader <3>

Har du barn?
Nej inte än !

Är du förlovad, gift eller inget av det?
Inget utav det

Tror du på andar?
Hmm vet inte

Vilken mjölk smakar bäst?
Ingen, tycker inte om mjölk.

Hur lång är du?
1,59

Vad väger du?
Runt 55-58 kg

Ögonfärg?
En blandning av blå, gröna och gråa

Vilken kändis skulle du vilja träffa?
Hayley Williams

Har du testat knark?
Nej

Röker du?
Nej

Öl, vin eller sprit! vad är godast?
Inget utav det

Är du snobbig?
Nej det skulle jag inte tro

Vilken klädstil har du?
En lite rockigare

Vilken musik lyssnar du på?
Jag har en väldigt bred musiksmak , men ju mera elgitarr desto bättre ;D

Favvofilm?
The notebook

Idol?
Hayley Williams

Vad har du på dej just nu?
Svart BH & Trosor, Grått linne och gröna mjukisbyxor

När åt du senast och vad?
Godis för typ någon timme sen ^^

Hur många syskon har du?
3 halv syskon

Hur känner du dej just nu?
Ganska trött och neutral ^^

Vilka personer saknar du nu?
Anton

Vad tror du är ditt kall i livet?
Ingen aning !


Vilka gäng tillhörde du i skolan, nördarna eller tuffingarna?
Går fortfarande i skolan, jag är den tuffaste nörden ;D

Favoritblomma?
Rosor är alltid fina , gärna annorlunda rosor som svarta t.ex :)

Hur gammal är du?
16 , fyller 17 i Augusti!

Vad har du gjort idag?
Vaknade, duschade & fixa mig, spela FoF, gick hem till mormor & morfar och käka påskmat och var där ett tag och sen hem kollat på tv & film : )

Om du fick välja en kändis du skulle vilja likna..vem skulle det vara?
Gamla Ashlee Simpson

Vad är klockan nu?
01.04


Veronica :)

Inga kommentarer: