söndag 23 mars 2008

Film


Sätt på den härfilmen nu, också en sån här "må-bra" film tycker jag, den var ganska bra lite svårt att hänga med i allt i bland bara, jag tappa lite konsentration i mitten utav filmen, men den är helt klart se värd : )

" Efter att hennes fästman avlidit, flyttar Gray (Jennifer Garner) in till sin bortgångne livslamrats bästa vänner, medan Sam (Kevin Smith) och Dennis (Sam Jaeger) gör sitt bästa för att muntra upp henne, verkar inte Fritz (Timothy Olyphant) bry sig nämnvärt. Men när Gray lyckats bryta igenom Fritz försvar upptäcker Gray att hennes dröm om äkta kärlek inte dött tilsammans med fästmannen. Men när ett par oväntade gäster dyker upp, kommer kärleken från hennes nya vänner att sättas på prov pch Gray får lära sig att livet kan vara trassligt, men att kärleken kan vara ännu trassligare ... "

+++½/5

Veronica :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh, jag älskar den här filmen! Andra gången jag såg den skratta jag så jag tjöt :P