fredag 21 mars 2008

Snö


Så här såg det ut på förmiddagen när jag kollade ut genom fönstret, det bara vräkte ner snö! Varför ska det snöa nu jag vill ju ha värme, sol och glatt väder! Är så trött på slusket och mörkret nu.

För övrigt idag så har jag i princip bott i min soffa , kollat på 1 ½ film ( såg halva "Popcorn" måste varit en av de sämsta filmer jag sätt, inte värd att skriva en recention ). Sen har jag suttit med Frets On Fire typ hela dagen , måste säga att jag börjar bli ganska bra nu , iaf på super lätt ;D haha !
Jag har faktiskt också plockat lite på rummet och sen lagade jag mat förut , Laxpytt, vart ganska gott faktiskt : )

Resten av kvällen blir att spendera med en stor skål popcorn (blev sugen på de när jag såg den filmen xD) Framför tv:n ska se let's dance sen och sen kanske en till film :)



Veronica :)

Inga kommentarer: