tisdag 25 mars 2008

Med Linnéa



Nu sitter jag här lagom halv död, har dushat och fixat lite, Neiis åkte hem vid typ halv 2 .

Haft en jätte rolig natt som bjöd på många skratt måste jag säga ;D Haha vi såg på 4 ½ film typ :P ( Smekmånaden, Systrar i jeans, A Cinderella Story, Legally Blond och sen början av Isprinsessan) och så klart svulla vi massor också , gotti gott :D

Satt och prata massor om allt mellan himmel och jord , haha ! kom i säng runt halv 5 tror jag, fast kvällen slutade inte där utan vi låg och prata och skrattade fram till runt halv 6 när jag inte orka hålla ögonen öppna längre ;P Sen sussa vi så sött fram till halv 12 . Då vi gick upp och jag fick den absolut snyggaste bilden på Neiis i världs historien :D haha!

Tack för en rolig natt , det måste vi göra om ;D haha !

BTW, min laddare till skoldatorn är helt paj nu, den börja låta massor och så slog det gnistor om den då jag märkte att typ gummit eller vad det är har gått upp så man såg alla trådarna i sladden , tur att jag märkte de annars kunde det ha slutat illa ! :O Men men , så nu är jag utan min bärbara dator i typ 3 veckor eftersom vi har prao :O sen kommer det ta typ 1000 år innan jag får en ny laddare också :( Usch på´t!

Men men, nu sitter jag här och är ganska seg måste jag säga, men måste fixa mig och städa iordning lite på rummet innan nästa besökare kommer ;D Äntligen så kommer min älskade Anton , saknar han som bara tusan måste jag säga :) Ska bli så mys att äntligen få träffa honom efter all sjuklig het och skit : )

Men nu får jag skynda mig om jag ska hinna allt ;D Älskling kommer om 2 timmar, om han inte missar bussen vill säga eller om han virrar bort sig totalt , Haha ;D

Veronica :)

Inga kommentarer: