torsdag 20 mars 2008

Hos Fanny Del 5

Vaknade för typ 40 minuter sen , ganska segt faktiskt har träningsverk i båda handlederna ( nej det är inte för mycket dator (A) ) Ska väll orka palla oss upp snart och göra någon nytta, även om det säkert inte kommer hända om jag känner oss rätt ;D haha !

Skulle åkt till Anton , men blev inte så pga vissa "Problem" så blir att åka hem ist :(
Känns som det var en evighet sen vi träffades, även om det var i skolan i onsdags fast det är inte samma sak som att träffas bara vi två . Men hoppas på att träffas så fort som möjligt nu snart innan jag dör av Anton saknad :( <3

Men men , ska endå bli skönt att få komma hem så jag kan få ladda min mobil som varnar för låg batteri nivå säkert varje minut! sen få duscha och ta på mig rena kläder ! jag vet inte hur jag har lyckats sova hos Fanny 1 natt utan någon packning, de är ett under ! i vanliga fall brukar jag ta med mig hur mycket som hällst för att bara sova över 1 natt! ganska stolt över mig själv, även om de är tomt utan alla mina onödiga saker : )


Veronica :)

Inga kommentarer: