måndag 31 mars 2008

Het Röd eller dum Blond?


När jag ser Paramores nya musikvideo till "That´s What You Get" blir jag bara allt mera sugen på att ta steget och våga färga håret rött! Hayley's färg är så himla snygg, perfekt nyans av röd som jag skulle vilja ha.

Men jag älskar verkligen att vara blond, men hur jag än färgar det och håller på så blir det inte riktigt den där blonda nyansen som jag verkligen vill ha ...

därför som jag funderar på att göra något annat för ett litet tag, men är rädd för att det ska bli så himla fult och att jag ska tröttna direkt.

Men men , får se Hayleys hår är ju snyggt iaf : )



Nu ska jag ta och säga god natt till min lilla Guitar hero neeerd <3 och så klart alla mina små kära läsare ;D
Nu ska jag hoppa i säng , kör 8-15 imorrn igen!



Veronica :)

Inga kommentarer: