torsdag 27 mars 2008

Hemma igen.




Hallå!




Nu är jag hemma igen, ensam. Är ganska trött nu efter allt ;D Men trevligt har det varit :) Åkte till Älskling igår , de va massa mys :) Kollade på tv & Film, iaf en halv film eftersom jag typ somnade efter halva (A) hehe! Har också kommit fram till att anton och deras ena hund Timmy älskar mig :) Han skulle hela tiden vara hos mig och sitta i knät eller lligga rakt över mig och pussa massor på mig , hihi ;D Deras hundar är så söta !
Räkna också ut att jag har åkt i 8 olika bussar på två dagar , haha ! onödigt vetande men va bara tvungen att skriva de ^^


Klev ur duschen för ett tag sen och borde egentligen plocka iordning allt som jag slängt överallt, men är så trött så orkar inte bry mig. Orkar inte änns tänka ordentligt, reste mig upp förut för jag skulle göra något men så fort jag rest mig upp så glömde jag var det var så satte mig ner igen xD


Kvällen blir fortsatt lugn, får se om jag orkar se på någon film . Tror det blir sängen ganska tidigt idag : )



Veronica :)

Inga kommentarer: