fredag 28 mars 2008

God Morgon

Är väldigt trött måste jag säga ...

Men men har precis ringt tillbaka till min praktik plats och fått en tid när jag ska komma på måndag, kl 08.00, vilket betyder att jag kommer kunna sova ända till klockan 7 i två veckor HURRA! :D
Så ringde mormor precis och vill ha massor med hjälp, mindre hurra ... Känner bara för att fixa frukost och lägga mig igen.

Måste plugga idag med eftersom mamma hota med att jag inte får följa med till Stockholm om jag inte gör klart den där jäkla word manualen som jag hatar! Eftersom min laddare till den bärbara är trasig så måste jag föra över allt skolarbete till den stora datorn *Suck*.

Men jag ska väll slänga på mig några skit kläder och sen dra hem till mormor så jag kommer hem och får äta något och somna på soffan igen!


Veronica :)

Inga kommentarer: