måndag 24 mars 2008

God morgon


Har varit uppe ett tag nu , käkat frukost pch planerat lite resor med mamma som vi kanske ska göra i framtiden :) Nästa år är det iaf 90 % bestämt nu att det blir 1 vecka i New York , sen flyga från New York till Barbados i ett par dagar och sen från Barbados till London ett par dagar! ska bli så himla kul :D
Året efter de sen tar jag studenten och då kanske vi tar en resa till Grekland eller något lite billigare och närmre ;D
Sen kanske året efter de pratar vi om om vi skulle åka till sydafrika ett par veckor , åka på safari och så tror mamma att vi ska på vithajs safarie med :O Sen vara där lite och sånt skoj : ) Hoppas det blir av! Sen efter de (om jag överlever safariet vill säga ^^) så hoppas jag på att vi kan åka till USA igen och bila genom hela USA! Får se hur de går ;D

Men men, fick världens chock när jag vaknade imorrse ! det SNÖAR och det har inte snöat lite inatt heller, de är precis vitt och äkligt ute :( Jag som vill ha vår och värme !
Får väll se lite vad som händer idag, blir nog mest att små plocka och fixa tills Linnéa komemr ikväll :D:D


Nu ska jag antingen hoppa in i duschen eller se om det finns något kul på tv !


Veronica :)

Inga kommentarer: