lördag 22 mars 2008

God Morgon

Glad Påsk!

Har varit vaken ett tag nu och har precis käkat frukost med ägg, är redan trött på ägg , undra hur det kommer att sluta idag xD

Sitter och kollar på Miami ink på 6:an, Det var en tjej som tatuera in en sörjande älva som satt på en måne idag den blev verkligen jätte fin : ) Hade världens diskussion med mamma om tatueringar med, hon hatar dom och tycker det är as fullt och förstör kroppen. Medans jag älskar dom och vill ha ett par som jag nämnde igår. Allt hon säger är bara att hon är min mamma och hon bestämmer även när jag har fyllt 18, får väll se hur det blir med de ...

Dagens planer blir att snart hoppa in i duschen, sen blir det nog att sega lite , plocka och fixa för att sen gå hem till mormor & morfar och käka lite påskmat och sånt, Annica (min moster) kommer ut också , får se hur länge hon stannar idag om det kanske blir lite sing star ikväll med min hesa hals ;D

Hoppas alla får en trevlig Påsk !


Veronica : )

Inga kommentarer: