måndag 24 mars 2008

Film Fix


Har äntligen orkat ställa iordning alla mina filmer i bokstavs ordning nu :) så nu ser det fint ut i hullorna igen, så finns det även plats för nya filmer :D Åker ju till ullared om ett tag då ska jag försöka köpa hem lite nya filmer och sen har jag även funderat på att köpa One Tree Hill boxarna och Desperate Housewives säsong 3 också. Jag kommer bli jätte fattig :O

Har även skrivit en lista på lite hudvårds produkter från apoteket ACO som jag ska testa och sen behöver jag köpa nya hårvårds produkter för de jag har nu som jag köper i vanlig affär förstör verkligen mitt hår, de blir jätte platt & slitet av de =/ Så ska testa nått ifrån TIGI's prosukter, dom var väldigt dyra men jag hopas på att de kan vårda mitt hår bättre ...

Men men , min skol dator lever sitt egna liv också , den blev jätte seg och gjorde allt i slowmotion förut så var tvungen att starta om den, men nu verkar den fungera bättre iaf ... Fast det kan bero på att den har stått på i ett par dagar nu så ska nog stänga av den inatt så den får vila upp sig lite ;P

Linnéa kommer om ca 1 timme typ, ska bli intressant och se hur brun hon är eftersom hon har varit i Thiland i 2 veckor :P Kommer bli så avundsjuk på henne jag vill också vara brun!

Men nu ska jag fortsätta vänta , kanske spela FoF för de har jag inte gjort på hela dagen :O !


Veronica :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är! :D