fredag 28 mars 2008

Duktig Veronica

Idag har jag varit ganska duktig tycker jag :) Har precis dammat av hela rummet, bytt säng kläder, plockat och hängt in tvätten. Tror faktiskt jag ska dammsuga med!

dock kunde jag inte jobba med den där word manualen idag bara för jag inte har samma word på den här datorn som jag har i bärbara så det var ju synd ;D

Ska packa lite till Stockholm sen också så jag har det gjort så jag kan få sova lite längre imorrn, så måste jag ladda Ipoden , fixa lilla kameran och kolla så jag har batterier till den och lite sånna små saker med :)

Något som irriterar mig just nu är mitt Internet! De går as segt och helt plötsligt så funkar det inte så man måste starta om det och massor med skit. As jobbigt!
Jag som inte är så teknisk av mig heller kan ju inte kolla upp vad felet är utan jag kör på med min taktik om att sitta och svära & hota de tills det gör som jag vill , det funkar än så länge iaf ;D

Men nu ska jag dammsuga lite tror jag!

Veronica :)

Inga kommentarer: